De Bouw 2018

21 t/m 29 juli 2018

Niet lullen, maar poetsen. Handjes uit de mouwen – op z’n Rotterdams! Zo doen we dat op De Bouw!

De Bouw is een bouwfestival in het Museumpark, waar iedereen mag timmeren aan zijn of haar eigen project. Overdag zijn er kinderworkshops en -activiteiten. Kunstenaars maken intrigerende bouwwerken, maar je kunt ook je eigen picknicktafel in elkaar timmeren.

’s Avonds wordt het terrein van de Bouw een robuust, zomers terras waar ge-BBQ‘d kan worden onder het genot van een drankje. En het is niet zomaar een terras: er zullen bandjes spelen en films gedraaid worden.

Vind jij het leuk om kinderen te helpen iets moois te bouwen, of help je liever de volwassenen aan een biertje op het stoerste terras van Rotterdam? De Bouw, het jongste festival van De Loodsen, is een nog onontdekt pareltje, waar jouw hulp en gezelligheid goed gebruikt kan worden!

De volgende functies zijn beschikbaar: gastheer/-vrouw / opzichter, barmedewerker, winkelmedewerker en vliegende keep/multi-inzetbaar talent.

Wat krijg je ervoor terug? Je krijgt van ons een mooi festivalshirt, we zorgen voor voldoende eten en drinken en we drinken graag een drankje met je op het medewerkersfeest aan het eind van het festival. Daarnaast is De Bouw een toffe plek om ervaring op te doen als vrijwilliger, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten.

We vragen een minimale beschikbaarheid van 2 dagen. Werk je vijf dagen of meer? Dan ontvang je ook nog twee vrijkaartjes voor een film bij de Pleinbioscoop Rotterdam op een avond naar keuze.

Bewaren